پوست

تفاوت بین واتر ژل و ژل کرم نوتروژینا Hydro Boost

تفاوت بین واتر ژل و کرم ژل نوتروژینا Hydro Boost

برند نوتروژینا دو محصول ابرسان سری Hydro Boost دارد که مشابه یکدیگر به نظر می رسند. با وجود شباهت‌های ظاهری، واتر ژل و کرم ژل نوتروژینا اما محصولات متفاوتی هستند.  اما این دو آبرسان نوتروژینا شگفت انگیز هر کدام مناسب پوست خاصی می باشند.

ما به بررسی تفاوت های بین واتر ژل هیدرو بوست نوتروژینا و کرم ژل هیدرو بوست نوتروژینا خواهیم پرداخت.ولی قبل از مقایسه ما احتمال میدهیم پوست شما در چند هفته گذشته کمی خشک شده باشد و به دنبال بهترین مرطوب کننده صورت می گردید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانیم کمکتان کنیم.

سری Hydro Boost مورد اعتماد متخصصان زیبایی می باشد و با انواع پوست سازگاری دارد. وقتی دقیق تر بررسی کردید، به زودی دلیل آن را خواهید فهمید. فرق بین واتر ژل و کرم ژل نوتروژینا Hydro Boost را در زیر بررسی کنیم تا در خرید خود با دقت بیشتری عمل کنید.

 

تفاوت اول : هر مرطوب کننده بوی متفاوتی دارد

تفاوت بین این دو در بوی متفاوتی که دارند هست. واتر ژل معطر است در حالی که کرم ژل بدون بو است. معطر بودن برای کسانی که پوست حساسی دارند ممکن است  باعث ایجاد آلرژی و واکنش های نامطلوب شود.

اگر  آلرژی داشته باشید، بهتر است از کرم ژل استفاده کنید. از آنجایی که فرمول آن هیچ ترکیب معطر وجود ندارد، نباید حساسیت پوست شما را تشدید کند یا باعث ایجاد مشکلاتی شود که معمولاً به پوست حساس مرتبط است.

ترکیبات واتر ژل و کرم ژل نوتروژینا

هر دو محصول از ترکیب بسیار مشابهی تشکیل شده اند و حاوی فرمولاسیونی هستند که برای آبرسانی عمیق و سفت شدن پوست طراحی شده است. همچنین هیچ واکنش آلرژیک آشکاری نسبت به انواع پوست های حساس ندارند و برای پوست چرب نیز فوق العاده مفید هستند. با این حال، تفاوت های جزئی بین این دو وجود دارد. هر دو محصول از رویکرد متفاوتی برای آبرسانی استفاده می کنند. برای ابرسانی عمیق هر محصول ترکیب منحصر به فردی وجود دارد.

ترکیباتی که در مرطوب کننده صورت واتر ژل وجود دارند که در کرم ژل وجود ندارد:

C13-14 هیالورونات – اسید هیالورونیک، ترکیبی شبیه مایعات اطراف مفاصل بدن. اسید هیالورونیک پوست را عمیقاً آبرسانی می کند و باعث تولید کلاژن می شود که پوست و سطح پوست را سفت و صاف می کند. این ترکیب که به طور طبیعی در پوست، بافت ها و چشمان شما یافت می شود، آب را حفظ می کند.

ترکیبات  کرم ژل  که در واتر ژل وجود ندارد:

موم زنبور عسل مصنوعی : موم زنبور عسل تولید شده به صورت مصنوعی روغن های داخل کرم را غلیظ می کند و از جدا شدن آن جلوگیری می کند.

ایزوپارافین C13-14 : ایزوپارافین به عنوان یک عامل نرم کننده و غلیظ کننده عمل می کند و به ویژگی های ژل مانند این کرم می افزاید.

دایمتیکون کراس پلیمر:دایمتیکون کراس پلیمر یک عامل ضخیم کننده است و از سیلیکون مشتق شده است، مشتقات سیلیکون برای افرادی که پوست مستعد آکنه و چرب دارند، مشکلاتی ایجاد می کنند.

کلرفنزین : کلرفنزین یک ماده نگهدارنده مصنوعی است که برای محافظت در برابر آلودگی باکتریایی استفاده می شود.

Laureth-7: یک اسید چرب طبیعی که به عنوان سورفکتانت و امولسیفایر عمل می کند

کربومر  :یک عامل پایداری، بدون محرک یا آلرژن هیالورونات سدیم نمک های هیالورونیک (یا هیالورونات سدیم) به روشی مشابه اسید هیالورونیک عمل می کنند، اما در عوض به بدن شما کمک می کنند آب را حفظ کند تا پوست شما سفتی و قابلیت ارتجاعی خود را حفظ کند. به این ترتیب پوست را هیدراته نگه می دارد. هیالورونات سدیم با حفظ رطوبت پوست به بازگرداندن سد طبیعی پوست کمک می کند و پوست به شدت تغذیه می شود.

نتیجه کلی

واتر ژل نوتروژینا هیدرو بوست و کرم ژل هیدرو بوست نوتروژینا برای انواع پوست طراحی شده اند. آبرسانی و پشتیبانی کرم ژل بسیار برتر از واتر ژل است. ترکیب واتر ژل حاوی هیچ عامل تقویت کننده دیگری به جز خود هیالورونیک اسید نیست تا پوست را مرطوب نگه دارد. کرم ژل پر از ترکیباتی است که پوست خشک‌کننده را تغذیه می‌کند و در عین حال به بهبودی آن کمک می‌کند تا سلامتی بهینه پیدا کند. ترکیب آن به مراتب بهتر رطوبت را جذب پوست می کند و قدرت مرطوب کنندگی طولانی مدت، مبارزه با خشکی شدید پوست از ویژگی های دیگر آن است.

هر دو محصول پوست شما را صاف و درخشان کرده و خطوط و چین و چروک های ظریف را صاف می کنند. هر دو محصول همچنین مرطوب کننده های بدون روغن هستند که قدرت مرطوب کنندگی شدیدی را ارائه می دهند که منافذ را مسدود نمی کند. می توانید هر دو را روی پوست خشک یا مرطوب بمالید.

با این حال، اگر بهترین درمان طولانی‌ مدت را می‌خواهید که هیچ شانسی برای تحریک پوست یا ایجاد واکنش‌های آلرژیک نداشته باشد، کرم ژل هیدرو بوست Neutrogena بهترین گزینه برای شماست. استفاده منظم نیز باعث افزایش تولید کلاژن می شود. این گزینه برای پوست های خشک مناسب تر است.

اگر پوست شما نسب به کرم ژل واکنش نشان داد بهتر است از واتر ژل نوتروژینا استفاده کنید که ترکیبات شیمیایی به نسبت مناسب تری دارد.

7 دیدگاه در “تفاوت بین واتر ژل و ژل کرم نوتروژینا Hydro Boost

  1. مینو مهدیزاده گفت:

    کلی دنبال تفاوت واتر ژل و کرم ژل گشتم تا فهمیدم واتر ژل برای پوست چرب و مختلط هستش و کرم ژل برای پوست خشک و حساس. واقعا مقاله خیلی خوبی بود دمتون گرم

  2. ابوالفضل تهرانی گفت:

    سلام و خسته نباشین
    بوی خوبی داره و سریع جذب میشه ولی اگر شما هم مثل من پوست خیلی خشکی دارین این بهترین گزینه نیست . به نظرم برای پوست های معمولی خوب هست .

  3. سیدحسین قهرمانی گفت:

    کاملا کاربردی و با کیفیت

  4. جعفر حسنی گفت:

    سلام من اولین بار این محصول رو سفارش میدم و واقعا عالیه

  5. ساره گفت:

    سلام
    آیا کرم ژل اسید هیارولونیک نداره؟!؟!!
    روی جلد کرم نوشته حاوی اسید هیارولونیک ؟!!!

    1. Ferimo گفت:

      سلام ژل کرم هم حاوی هیالورونیک اسید هست

    2. Ferimo گفت:

      روی پاکت محصول هم درج شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *