پوست

فرق ابرسان لایت و ریچ سیمپل

فرق ابرسان لایت و ریچ سیمپل

سیمپل، یک برند انگلیسی بوده و به دلیل کیفیت بالای محصولات خود مورد توجه قرار گرفته است. آبرسان‌های سیمپل یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این برند به شمار می‌آیند که در دو مدل Rich (مخصوص پوست خشک) و Light (مخصوص پوست معمولی تا چرب) تولید و عرضه می‌شوند. در ادامه مطلب، به بررسی این دو محصول خواهیم پرداخت:

 


معرفی کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل مدل rich

کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل مدل rich سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد بازسازی کننده پوست است. این کرم از لحاظ تست پوست، ضد حساسیت و غیر کومدون گینک آزمایش شده است و در متریال آن هیچ نوع مواد حساسیت‌زا، شیمیایی، پارابن، مواد عطری و رنگ وجود ندارد. این محصول کیفیت بالایی دارد و با بهترین مواد تحت نظر مجرب‌ترین متخصصان پوست تهیه شده است که مناسب پوست چرب و مختلط می‌باشد. آبرسان kind to skin سرشار از ترکیبات مغذی پوست بوده و استفاده آن به صورت مداوم پوست را شاداب، لطیف، روشن و زیبا میکند. همچنین این محصول فاقد هرنوع مواد مضر برای صورت بوده و بافت سبک آن باعث جذب سریع و آبرسانی قوی پوست می‌شود. حجم این کرم 125 میلی لیتر است و با توجه به غلظت زیادی که دارد تنها مقدار کمی از آن برای کل پوست صورت و گردن کفایت می‌کند که این ویژگی باعث محبوبیت بیشتر و مقرون به صرفه آن شده است.

 


ویژگی‌های کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل مدل rich

این کرم مرطوب کننده مخصوص پوست چرب و مختلط است و چون در ترکیبات خود مواد حساسیت زا و مضری مانند الکل، رنگ‌های مصنوعی، مواد عطری و… ندارد بهترین انتخاب برای کسانی است که پوست حساس و مستعد جوش دارند. بافت این محصول بسیار سبک بوده و استفاده مداوم آن باعث آبرسانی عمیق پوست و مرطوب نگه داشتن آن می‌شود و باعث بسته شدن منافذ نمی‌شود. حاوی نیاسینامید است که هم باعث کاهش التهاب و قرمزی پوست میشود و هم منافذ را به مرور کوچک میکند. همچنین حاوی ویتامین B5 بوده که اثر مرطوب کنندگی و افزایش کشسانی پوست دارد و ویتامین E که آنتی اکسیدان است و از پوست صورت در مقابل عوامل آسیب زا حفاظت می‌کند. از دیگر خواص آن میتوان به وجود گلیسیرین در ترکیبات این کرم اشاره کرد که قدرت رطوبت رسانی و آبرسانی کرم را افزایش داده و در نهایت منجر به طراوت و شادابی پوست می‌گردد.

 

 


نحوه استفاده از کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل مدل rich

ابتدا پوست خود را کاملا با شوینده مخصوص بشویید و سپس روی پوست تمیز به مقدار کافی از کرم را به کمک انگشت و به حالت دورانی (چرخشی) روی پوست ماساژ دهید تا جذب شود. به منظور تاثیر بیشتر دوبار در روز این کار را تکرار کنید.

 


معرفی کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپل مدل light

کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپل مدل light به سرعت به بافت‌های پوست نفوذ کرده و باعث آبرسانی پوست می‌شود.‌ استفاده از گلیسیرین، ویتامین B5 و روغن دانه گل گاو زبان در ترکیبات این محصول، موجب نرمی، لطافت و محافظت از پوست می‌شود. متریال این کرم بر پایه آب است و به سرعت جذب پوست می‌شود شده و رد سفیدی به جا نمی‌گذارد. عدم استفاده از مواد حساسیت‌زا نظیر پارابن، رنگ، عطر و… باعث شده که این کرم برای هر نوع پوستی به خصوص کسانی که پوست حساسی دارند مناسب باشد. فرمولاسیون مدل لایت این محصول فاقد چربی بوده و به مرور باعث روشن شدن پوست می‌گردد.

 

 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپول مدل light

این محصول بر پایه آب ساخته شده است و فاقد هرنوع مواد مضر برای پوست نظیر الکل، رنگ مصنوعی، عطر و… است در نتیجه کمترین آسیبی به پوست نمی‌رساند و‌ موجب بروز حساسیت نمی‌شود. استفاده از مواد مغذی پوست نظیر پرو ویتامین B5، ویتامین E و روغن گل گاو زبان باعث نرمی، لطافت و شادابی پوست می‌شود. همچنین حجم بالا و غلظت این محصول باعث مقرون به صرفه بودن آن شده است. این کرم فاقد تست حیوانی بوده و ماندگاری ۱۲ ساعته دارد.

 

 


ترکیبات کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپل مدل light

  • گلیسیرین : به منظور حفظ رطوبت پوست و هیدراته نگه داشتن آن برای مدت 12 ساعت
  • ویتامین E : جهت داشتن پوستی نرم و سالم
  • پرو ویتامین B5 : این ماده برای تغذیه، بازسازی و تسکین پوست لازم است
  • سایر ترکیبات : شامل آب، بیزابولول، روغن دانه گل گاو زبان، آلانتوئین، پلی گلیسریل 3 متیل گلوکز دی استئارات، پارافین مایع، دایمتیکون، ستیل پالمیتات، ستیل الکل، پانتنول، کاپریلیل گلیکول، کربومر، فنوکسی اتانول، دی سدیم ادتا، پانتولاکتون، اسید استئاریک، پتاسیم کربنات، اسید سیتریک، اوره، پنتیلن گلیکول، لاکتات سدیم، اسید لاکتیک، سرین، سوربیتول و سدیم کلرید است.

 

نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپل مدل light

مقداری از محصول را پس از شستن و خشک کردن صورت با شوینده مخصوص، به کمک انگشت به آرامی و با حرکات چرخشی روی پوست صورت و گردن ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

 

 

نتیجه گیری

این دو کرم مرطوب کننده از برند سیمپل، حاوی مواد مغذی پوست نظیر ویتامین B5 بوده و هیچ نوع حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کنند. ترکیبات و متریال ساخت آنها یکسان است و تنها تفاوت‌شان این است که مدل rich این محصول مناسب پوست خشک و نرمال، و مدل light آن مناسب انواع پوست به ویژه افرادی که پوست چرب دارند است. بهترین زمان استفاده از این کرم‌ها پس از شستن صورت بوده و تاریخ انقضای آنها، ۶ ماه پس از اولین استفاده است. شما همراهان گرامی دیلوپ، با توجه به مدل پوست خود می‌توانید هر کدام از این دو کرم محبوب را انتخاب و خریداری نمایید.

 

 

قیمت و خرید کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپل

استفاده از آبرسان، راهی ساده و ضروری جهت مراقبت از پوست و هیدراته نگه داشتن آن است. محصولات سیمپل کیفیت بالایی دارند و کرم آبرسان آن از بهترین و باکیفیت‌ترین کرم‌های آبرسان پوست به شمار می‌آید. فروشگاه اینترنتی دیلوپ با بیش از 15 سال سابقه درخشان در خصوص واردات و فروش محصولات برندهای مطرح جهان و با دارا بودن نشان اعتماد الکترونیکی، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با اطمینان از اصالت کالا خرید امن و لذت بخشی را تجربه کنید. شما همراهان گرامی فروشگاه دیلوپ، در صورتی که قصد خرید این آبرسان‌های باکیفیت را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت دیلوپ، خرید خود را ثبت کنید.

 


سوالات متداول

این آبرسان‌ها چه مدت پوست را مرطوب نگه می‌دارند؟
ماندگاری هر دو آبرسان‌های سیمپل ۱۲ ساعت است.

 

از این کرم‌ها می‌توان در اطراف چشم استفاده کرد؟
خیر، این محصولات به هیچ وجه مناسب پوست حساس اطراف چشم نیستند.

استفاده از آبرسان سیمپل، باعث بروز جوش نمی‌شود؟
خیر، این کرم‌ها غیر کومدون زا هستند و اصلا باعث جوش نمی‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *