لوازم آرایشی و بهداشتی

نمایندگی محصولات اوربن کر

نمایندگی محصولات اوربان کر

برند اوربان ‌کر، از برندهای جدید ترکیه است که به تازگی و از سال 2013 فعالیت خود را حول محور محصولات آرایشی، بهداشتی، مراقبتی برای پوست و مو با کیفیت عالی آغاز کرد. هدف این برند نوپا و پویا، ارائه ساده‌ترین راه برای تحقق ظاهری زیبا و جذاب در دنیای مدرن امروزی است. هر محصول از برند اوربان ‌کر با بهترین متریال طبیعی و بدون تست حیوانی تولید و عرضه می‌شود که به شما اعتماد به نفس و جذابیت فوق‌العاده‌ای می‌بخشد. درواقع این برند بر پایه دانش اروپایی به تولید محصولات زیبایی با ترکیبات گیاهی مشغول است که تجربه زیبایی بی‌نظیری را برای شما رقم می‌زند. در ادامه با این برند و تنوع محصولات آن بیشتر آشنا می‌شویم.

 

نگاهی مختصر به تنوع محصولات اوربان‌کر

این برند با وجود نوپا بودن خود، به سرعت بین مردم محبوب شد و جزو پر فروش‌ترین محصولات مراقبت پوست و مو در آسیا و اروپا است. پایه ثابت متریال ساخت محصولات اوربان ‌کر، ترکیبات گیاهی بوده و فاقد هر نوع تست حیوانی است. از محصولات این برند ترک می‌توان نمونه‌های زیر را نام برد.

 

  • محصولات مراقبت مو: شامل انواع شامپوها تقویت کننده، بالم مو، روغن مو، محصولات حجم دهنده و محصولات ترمیم کننده مو است.
  • محصولات مراقبت پوست: لاین مراقبت پوست اوربان ‌کر محصولاتی از قبیل انواع کرم و لوسیون‌ها، ماسک صورت، کرم‌های ضد آکنه و محصولات تقویت کننده پوست دارد.
  • محصولات مراقبت بدن: این محصولات شامل دو بخش شامپو بدن (شاور ژل) و لوسیون بدن است.
  • محصولات مردانه: محصولاتی مانند شامپو، ژل مو، کرم‌های اصلاح، افتر شیو، محصولات مراقبت از پوست (کرم و لوسیون بدن) و محصولات حفظ و تقویت‌ کننده مو نیز جزو محصولات تولیدی برند اوربان ‌کر است.

 

دیلوپ، نمایندگی محصولات اوربان‌کر در تهران

دیلوپ یکی از محبوب‌ترین و بهترین فروشگاه‌های اینترنتی عرضه کننده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی از برترین برندهای مطرح جهان در ایران است. اگر قصد تهیه محصولات اوربان‌ کر از یک عرضه کننده معتبر و دریافت ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا حین خرید را دارید، دیلوپ با بیش از ۱۵ سال سابقه واردات محصولات اورجینال، از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *