پوست

مقایسه سیکالفیت اون و سیکاپلاست لاروش پوزای

تفاوت سیکالفیت و سیکاپلاست

کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون و سیکاپلاست لاروش پوزای از برندهای مطرح و باکیفیت خارجی هستند و به منظور ترمیم جای زخم، جوش، سوختگی و…. مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات ساخت کشور فرانسه هستند و حجم آن ها حدودا 40 میلی لیتر است که به دلیل کیفیت بالا اثر بخشی خود، جرو بهترین ترمیم کننده‌های پوست محسوب میشوند.
در ادامه به بررسی کاربردها و تفاوت عملکرد این دو‌محصول می‌پردازیم.


معرفی کرم ترمیم کننده سیکالیفت پلاس اون (cicalfate plus)

این کرم ساخت کشور فرانسه بوده و یکی از بهترین کرم‌های ترمیم کننده خارجی بوده که به منظور بهبود جای زخم، التهاب و قرمزی در ناحیه کشاله ران نوزاد، آفتاب سوختگی، جای بخیه، ترک لب، ترک نوک سینه در دوران شیردهی و… تولید شده است و با ایجاد یک لایه حفاظتی قوی، از نفوذ آلودگی و بروز هرنوع قارچ و عفونت در محل زخم پیش گیری می‌کند. حجم این محصول در حدود 40 میلی لیتر است و تاریخ انقضای آن تا یک سال پس از اولین استفاده است.


کاربردهای کرم ترمیم کننده سیکالیفت پلاس اون (cicalfate plus)

  • کمک به بازسازی سلول و بافت‌های آسیب دیده یا از بین رفته
  • رفع حساسیت و پیش گیری از عفونت‌های پوستی
  • امکان استفاده پس از لیزر و رفع سریع التهاب پوست
  • حاوی مواد مرطوب کننده، آبرسان، التیام و تسکین بخشی
  • رفع کامل جای جوش، زخم، بخیه، سوختگی و ساییدگی
  • تسریع چهار برابری روند بازسازی و ترمیم پوست
  • ایجاد یک لایه محافظ به منظور جلوگیری از بروز قارچ و عفونت پوست
  • امکان استفاده هم برای بزرگسالان و هم کودکان
  • عدم محدودیت استفاده برای انواع پوست

مواد تشکیل دهنده کرم ترمیم کننده سیکالیفت پلاس اون (cicalfate plus)

این کرم برپایه آب معدنی چشمه اون ساخته شده که یک مرطوب کننده پوست، تسکین دهنده و لطیف و آرامش بخش است. حاوی ترکیبات سولفات زینک و مس بوده که با خاصیت آنتی باکتریال خود، مانع بروز عفونت‌های پوستی می‌شوند. همچنین به منظور تامین پروتئین لازم برای ترمیم و بازسازی پوست، در متریال آن از یک ماده نواورانه و ترمیم کننده پوست (C + restore) استفاده شده است. این کرم فاقد هر نوع الکل، عطر، گلوتن، سویا و گندم بوده و کمترین حساسیت پوستی ایجاد نکرده و منافذ پوست را نیز می‌بندد. و در مهایت مواد این محصول حاوی مقادیری گلیسیرین، روی اکسید، تری گلیسیرید، مواد معدنی و…. است.


نحوه و مدت زمان استفاده از کرم ترمیم کننده سیکالیفت پلاس اون (cicalfate plus)

ابتدا ناحیه پوستی آسیب دیده را کاملا با آب تمیز و خشک کنید. سپس مقدار قابل توجهی از محصول را روی محل مرود نظر با نوک انگشت پخش کرده و به مدت پنج دقیقه ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. محل آسیب پوستی را حتما کاملا بپوشانید و اگر روی صورت است از ضد آفتاب استفاده کنید. طبق توصیه از این محصول دو الی سه بار روزانه استفاده کنید. لازم به ذکر است که این کرم روی زخم باز، دارای ترشح و عفونت کرده نباید استعمال شود. همچنین از این محصول می‌توانید برای تمام نقاط بدن استفاده کنید.

 

معرفی کرم ترمیم کننده سیکاپلاست لاروش پوزای (La roche posay)

این محصول از برند فرانسوی حجمی در حدود 40 میلی لیتر دارد و محصولی چند منظوره جهت ترمیم التهاب های پوستی و تسکین پوست خشک و ترک خورده است. این کرم حاوی انواع مواد معدنی و مغذی، پرو ویتامین B5 و…. است و با آبرسانی پوست موجب رفع خشکی پوست می‌گردد. این کرم در سریع‌ترین زمان پس از استفاده خشکی پوست را تسکین می‌بخشد و سبب تغذیه پوست می‌گردد. استفاده از این محصول موجب حفاظت از پوست خشک، زبر و ترک خورده شده و بخش‌های آسیب دیده پوست را ترمیم و بازسازی می‌کند. این محصول بافت سبکی دارد و موجب چرب شدن پوست نمی‌گردد و یک ترمیم کننده قوی به منظور درمان کامل آسیب های پوستی است. همچنین ضد آلرژی بوده و از پوست در برابر خشک شدن در اثر سرما نیز حفاظت می‌کند. لازم به ذکر است که استفاده از این کرم برای پوست بدن، صورت، دست، نواحی حساس و حتی نوزادان بالای یک هفته بلامانع بوده و فاقد هر نوع عطر و پارابن و… است.

ویژگی و کاربردهای کرم ترمیم کننده سیکاپلاست لاروش پوزای (La roche posay)

  • ترمیم کننده قوی پوست آسیب دیده
  • سرشار از مواد معدنی و مغذی آب چشمه
  • حاوی پرو ویتامین B5
  • مغذی آرامش بخش پوست‌های تحریک شده
  • تسکین سریع پوست خشک، ملتهب و ترک خورده
  • آبرسانی و مرطوب کننده پوست
  • حفاظت از پوست در برابر خشک شدن به دلیل سرما
  • فاقد مواد مضر مانند پاربن و عطر
  • ضد آلرژی و قابل استفاده برای تمامی سنین
  • بازسازی انواع جراحت‌های پوستی
  • مناسب انواع پوست حتی پوست‌های حساس
  • بافت سبک و فاقد چربی (غیر کومدوژنیک)
  • درمان و جلوگیری از ایجاد حساسیت پوستی ناشی از پوشک
  • رفع جای زخم و سوختگی و…
  • امکان استفاده پس از لیزر


نحوه استفاده از کرم ترمیم کننده سیکاپلاست لاروش پوزای (La roche posay)

ابتدا پوست محل مورد نظر را تمیز کنید سپس مقداری از کرم را روی زخم ماساژ دهید تا جذب شود. از استفاده آن برای اطراف چشم خودداری نمایید.


نتیجه گیری

این دو محصول یعنی کرم ترمیم کننده سیکالیفت پلاس اون (cicalfate plus) و ترمیم کننده سیکاپلاست لاروش پوزای (La roche posay)، هر دو ساخت کشور فرانسه بودن و 40 میلی لیتر حجم دارند. هر دوی این ترمیم کننده‌ها کیفیت بالایی دارند و تنها تفاوت آنها در مدت زمان استفاده و ترکیبات‌شان است. هر دوی این کرم ها با خواص خود باعث ترمیم جای زخم، جوش، رخم بجا مانده بر اور بخیه، سوختگی و… شده و کاملا طبیعی و ارگانیک هستند. متریال آنها فاقد هر نوع مواد آلرژی‌زا نظیر پاربن، عطر، رنگ و… بوده در نتیجه اککان استفاده از آنها برای نوزادان نیز فراهم است. با مطالعه مقایسه این دو محصول محبوب، می‌توانید انتخاب صحیحی داشته باشید.

قیمت و خرید کرم ترمیم کننده

استفاده از کرم‌های ترمیم کننده ساده‌ترین و در دسترس‌هرین راه جهت رفع جای جوش، زخم، سوختگی و… است. این دو محصول محبوب از برندهای فرانسوی، می‌توانند بهترین انتخاب به منظور ترمیم و بازسازی بافت پوست باشند. فروشگاه اینترنتی دیلوپ با بیش از 15 سال سابقه درخشان در خصوص واردات و فروش محصولات برندهای مطرح جهان و با دارا بودن نشان اعتماد الکترونیکی، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با اطمینان از اصالت کالا خرید امن و لذت بخشی را تجربه کنید. شما همراهان گرامی فروشگاه دیلوپ، در صورتی که قصد خرید این کرم‌های ترمیم کننده پوست را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت دیلوپ، خرید خود را ثبت کنید.

سوالات متداول

کرم سیکالیفت اون جای جوش و بخیه را رفع می‌کند؟
بله، این محصول به طور تخصصی جهت رفع انواع جای جوش، بخیه، زخم، سوختگی و… تولید و عرضه شده است.

کرم سیکالیفت اون موجب رفع لک صورت می‌شود؟
خیر، این محصول خاصیت ترمیمی دارد. برای رفع لک و جای لک لازم است از لایه بردار استفاده کنید.

استفاده از کرم ترمیم کننده سیکاپلاست لاروش پوزای موجب بروز عفونت می‌شود؟
خیر، این محصول حاوی مس و روی است در نتیجه هیچ نوع عفونتی ایجاد نمیکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *