هدف اصلی ما در دیلوپ ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت و در نتیجه رضایتمندی مشتریان گرامی می باشد. در صورت وجود مشکلی در کالای تحویل داده شده به مشتری طبق عناوین زیر پشتیبانی می گردد:

1. اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب­سایت تفاوت داشته باشد: 

وجود تفاوت یا مغایرت ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دیلوپ از طریق تلفن یا ارتباط با ما سایت اطلاع داده شود تا بتوانیم رویه بازگشت کالا را طی کنیم