تونر لورال گل رز مخصوص پوست خشک و حساس

  • پاک‌کننده عمیق پوست
  • پاکسازی آرایش و آلودگی‌های صورت
  • حاوی عصاره گل رز و یاس
  • افزایش نرمی و لطافت پوست
  • ضدالتهاب و قرمزی پوست
  • مغذی پوست
  • ترمیم کننده
  • کاهش خشکی و التهابات پوست
  • موثر در تقویت و احیا پوست
  • کوچک کننده منافذ پوست
  • دارای رایحه منحصر به فرد
  • حجم 400 میلی لیتر

قیمت محصول

تومان 358,000

دسته:

ارسال سریع

تاریخ انقضا

بهترین قیمت

تضمین اصالت

تونر لورال گل رز مخصوص پوست خشک و حساس است. با عصاره گل رز موجود در این تونر احساس آرامش بخشی را در هنگام استفاده به فرد می دهد. این محصول موجب شفافیت و لطافت و روشن کننده پوست می باشد. تونر لورال صورتی تنظیم PH پوست نرم کننده و ضد التهاب محصول کشور فرانسه میباشد.

نقد و بررسی تونر لورال گل رز صورتی

تونر گل رز لورال پاک کننده قدرتمند پوست از آلودگی ها است این محصول با حجم ۴۰۰میلی لیتری ارائه شده است که اقتصادی و مقرون به صرفه است، برای پوست های حساس و خشک و خیلی خشک بسیار مناسب است، برای استفاده روزانه مناسبترین پاک کننده پوست است، تونر گل رز لورال پاکسازی عمیق پوست در برابر آلودگی ها را بر عهده دارد ، این محصول برای پاکسازی آلودگی و لوازم آرایشی از روی پوست کاربرد دارد و موجب مسدودیت منافذ باز پوست نمی شود و به مرور زمان منافذ باز پوست را کمتر می کند، این تونر با عصاره گل رژ و یاس احساس خوبی به مصرف کننده می دهد، این محصول رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند، و به عنوان نرم کننده پوست عمل می کند، موجب تقویت و تغذیه پوست می شود، بافت پوست را ترمیم و بازسازی می کند، روی پوست حساسیت ایجاد نمی کند، التهابات و قرمزی پوست را تسکین داده و تحریکات، التهابات، سوزش و خشکی پوست را کاهش می دهد، این محصول برای تنظیمPHپوست کمک فراوانی می کند، پس از استفاده از این محصول پوست را آماده استفاده از آبرسان، کرم مرطوب کننده می کند و موجب درخشش پوست می گردد.

خواص ترکیبات تونر لورال گل رز صورتی

عصاره گل رز: برای ایجاد آرامش و حس خوب و همچنین برای التیام بخشی پوست مورد استفاده واقع شده است.

عصاره گل یاسمن: رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند و آبرسانی عمقی پوست را برعهده دارد و موجب ایجاد آرامش در پوست می شود، از پوست محافظت می کند.

 تونر لورال گل رز صورتی موجب ایجاد خشکی و کشیدگی پوست می گردد؟

نخیر، در ترکیبات این محصول از مرطوب کننده و آبرسان استفاده شده است که پوست را نرم و مرطوب می کند و موجب ایجاد خشکی و کشیدگی پوست نمی شود.

 تونر لورال گل رز صورتی برای پوست های چرب و جوش قابل استفاده است؟

برای پوست های جوش قابل استفاده نیست .چون برای پوست خشک و حساس مناسب است اما برای پیشانی، بینی و چانه که تجمع چربی در این قسمت ها زیاد است مناسب استفاده فقط برای این قسمت ها است.

 تونر لورال گل رز صورتی التهابات و قرمزی پوست های حساس را رفع می کند؟

بله، پس از استفاده از این محصول التهابات و قرمزی پوست را کاهش داده و موجب حساسیت پوست نمی گردد و به مرور زمان التهابات پوستی را از بین می برد.

ترکیبات تونر لورال گل رز صورتی

Aqua / Water, Glycerin, Alcohol Denat., Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid, Jasminum Officinale Extract / Jasmine Flower Extract, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil, Rosa Gallica Flower, Extract, Sorbitol, Disodium Edta, Propylene Glycol, Caprylyl Glycol, Styrene/ Acrylates Copolymer, Xanthan Gum, Panthenol, Pentylene Glycol, Phenoxyethanol, Linalool, Limonene, Parfum / Fragrance

نحوه استفاده تونر لورال گل رز صورتی

قبل از استفاده از تونر گل رز لورال پوست صورت خود را با آب سرد شست و شو دهید و چند قطره از محلول تونر را روی پنبه یا پد آرایشی بریزید و با حرکات دایره ای روی پوست صورت خود بکشید تا جذب پوست شود در قسمت چانه، بینی و پیشانی بیشتر از محصول استفاده کنید زیرا در این قسمت ها تجمع چربی زیاد است بهتر است شب ها قبل از خواب از این محصول استفاده کنید که پس از پاکسازی صورت نتیجه بسیار مطلوبی را کسب خواهید کرد.

 

نقد و بررسی‌ها

  1. هلیا زحمت یار

    مجموعا محصولات خوبی داره، و به واسطه تجربه خوبم از این برند، تونرشم گرفتم…تا اینجا خوب بوده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط