مایع ظرفشویی فایری لیمویی

  • سازگار با پوست دست
  • رایحه لبمو
  • پاک کننده قدرتمند
  • جلوگیری از آسیب به ظروف
  • از بین رفتن سخت ترین لکه های روغن
  • حجم 870 میلی لیتر
  • ساخت ترکیه

قیمت محصول

تومان 89,000

ناموجود

شناسه محصول: 8001841470337 دسته:

ارسال سریع

تاریخ انقضا

بهترین قیمت

تضمین اصالت

مایع ظرفشویی فایری لیمویی اوج تمیزی ظروف را با فرمولاسیون Fairy پلاتینیوم را خواهی داشت. تمیز کردن عالی را بدون نیاز به مواد شوینده اضافی دیگر خواهی داشت! این مایع از ترکیب آب لیمو، سرکه و سفید کننده تولید می شود. این محصول آسیبی به پوست دستتان نمی رساند. مایع ظرفشویی fairy قادر است سخت ترین لکه ها و آلودگی هایی که از مدت ها قبل بر روی ظروف مانده را کاملا پاک کند.

نقد و بررسی مایع ظرفشویی فایری لیمویی

تمیزی ظروف آشپزخانه و نماندن لک بر روی ظروف خواسته هر زن خانه است، مایع ظرف شویی از پاک کننده های ظروف است که تاثیر پاکیزگی بر روی ظروف باقی می گذارد که هر روز مورد استفاده قرار می گیرد مایع ظرفشویی ظروف را تمیز و درخشان می کند، این محصول شوینده بسیار قوی و غلیظ است به همین دلیل مناسب هر آشپزخانه ای است، مایع ظرفشویی لیمویی سخت ترین چربی های قابلمه ها و بشقاب و قاشق و… را پاک می کند این محصول بر روی ظروف شیشه ای و استیل لکی باقی نمی گذارد، این شوینده از کف کنندگی بالایی برخوردار است و رایحه دلنشین لیمو موجب از بین بردن بوی نامطبوع ظروف است و ته گرفته غذا را به آسانی پاک و تمیز می کند، حتی می توان از این محصول برای جلا دهنده آشپزخانه، حمام و کابینت و یخچال ها استفاده کرد، استفاده از این مایع ظرف شویی موجب ایجاد حساسیت پوست دست ها نشده و ظروف را کاملا پاک و تمیز می کند بدون آنکه بو و اثری از لک بر روی ظروف باشد، این محصول تمیزی، شفافیت، درخشندگی و زیبایی را برای ظروف به ارمغان می آورد.

استفاده از مایع ظرفشویی فایری لیمویی موجب حساسیت پوست دست ها می شود؟

نخیر، مایع ظرفشویی فایری لیمویی موجب ایجاد حساسیت پوست دست ها نمی شود و به پوست دست ها آسیب نمی رساند.

نحوه استفاده از مایع ظرفشویی فایری لیمویی

برای از بین بردن چربی های ظروف بهتر است قبل از شست و شو ظروف را با آب گرم و داغ خیس کنید سپس اسفنج یادستمال ظرفشویی را خیس کنید و مقداری از مایع ظرفشویی را بر روی اسکاج یا دستمال ظرفشویی بریزید و بر روی ظروف بکشید تا کف کند، بعد می توانید به طور کامل بر روی تمام نقاط ظروف بکشید در انتها ظروف را آبکشی کشید و اجازه دهید تا خشک شود و بعد از خشک شدن از درخشندگی و تمیزی ظروف لذت ببرید.

نقد و بررسی‌ها

  1. پرناز فلاح

    مایع سوراخ ریخته شده

  2. زهرا یلدایی (خریدار محصول)

    خوب بود.

  3. فاطمه ایمانزاده

    برند قدیمی و خوبیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *