شامپو فرش ونیش مدل Hali Elde

  • استفاده به صورت دستی
  • عدم اسیب به بافت فرش
  • مناسب برای شستشوی فرش، موکت و …
  • قدرت لکه بری و تمیز کنندگی بالا
  • لطافت بخش و خوشبو کننده
  • محافظ بافت و رنگ مو
  • حجم 850 میل
  • ساخت ترکیه

قیمت محصول

تومان 219,000

شناسه محصول: 8690570520866 دسته:

ارسال سریع

تاریخ انقضا

بهترین قیمت

تضمین اصالت

شامپو فرش ونیش مدل Hali Elde  به راحتی حتی از شر کثیف ترین و سرسخت ترین لکه های فرش خود خلاص شوید. در عین حال، با تمیز کردن عمیق تا رو پود، طراوت دائمی را برای فرش  فراهم می کند. همچنین می توانید لکه ها را با اثر گذاری سریع پاک کنید. به لطف مواد موجود در فرمول آن هیچ آسیبی به فرش شما وارد نمی کند. می توانید برای مدت طولانی از شامپو فرش ونیش استفاده کنید زیرا باعث محو شدن یا تغییر شکل رنگ های فرش نمی شود.

نقد و بررسی شامپو فرش ونیش مدل Hali Elde

شامپو فرش ونیش محصولی با حجم ۸۵۰ میلی لیتر و بسیار کاربردی از تمیز کنندگی بالا برخوردار است، این محصول برای شستشوی مبل، موکت و فرش مناسب است. این محصول رایحه بسیار خوبی دارد و تمیز کننده قدرتمندی برای لکه بری فرش و مبل است چرا که به راحتی لکه های روی فرش ،مبل و موکت را تمیز می کند، این محصول رنگ ها را باهم ترکیب نکرده و به بافت فرش و مبل آسیب نمی زند، برای استفاده از این محصول حتما باید با آب مخلوط شود. و پس از استفاده از این محصول تا زمان خشک شدن از راه رفتن و نشستن روی فرش خود داری کنید چون که در صورت خیس بودن چربی، آلودگی و رنگ ها را به خود جذب می کند، این شامپو بسیار مقرون به صرفه است و برای مدت زمان طولانی کافی است. استفاده از شامپو فرش موجب تمیزی، از بین رفتن کدری و تازه شدن فرش موکت، مبلمان و پرده های خانه شما خواهد شد.

 استفاده از شامپو فرش ونیش مدل Hali Elde  به بافت و رنگ فرش و مبلمان آسیب می رساند؟

خیر  با استفاده از شامپو فرش ونیش مدل Hali Elde  رنگ فرش ها با هم ترکیب نمی شوند و به بافت فرش و مبل آسیبی نمی رسد و تار و پود فرش را از عمق تمیز می کند.

نحوه استفاده از شامپو فرش ونیش مدل Hali Elde

در ابتدا فرش یا موکت را جارو کنید تا گرد و غبار های اضافی آن تمیز شود با جارو برقی بهتر انجام میشود. هر ۱ پیمانه از مایع را با ۹ پیمانه آب ۴۰ درجه سانتی گراد خوب مخلوط کنید. حال با یک دستمال یا اسفنج مناسب به آرامی محل مورد نظر را تمیز کنید .دقت کنید تا زمانی که فرش یا موکت خشک نشده روی آن راه نروید و یا ننشینید، زیرا الیاف در هنگام خیس ‌بودن، به ‌سرعت چربی ، آلودگی و رنگ را به خود جذب می‌ کنند.

در صورتی که نیاز دارید لکه های رایج در خانه را به صورت حرفه ای پاک کنید می توانید از این لینک کمک بگیرید

نقد و بررسی‌ها

  1. زهرا اسدپور (خریدار محصول)

    لک چای روی فرش رو بخوبی پاک کرد.

  2. فاطمه زندگانی

    برای دستگاه فرش شو عالیه

  3. گلی دوسدار

    خوب تمیز میکنه خوشبو هست

  4. ویدا نوجوانی (خریدار محصول)

    بسیار عالیییییییییی بود لکه های قدیمی روی مبل رو هم کاملا تمیز کرد مبلم نو شد

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *