فوم شستشوی صورت زردچوبه نوتروژینا ترک نویس

قیمت محصول

قیمت اصلی تومان 249,000 بود.قیمت فعلی تومان 199,000 است.

ارسال سریع

تاریخ انقضا

بهترین قیمت

تضمین اصالت

یکی از مهم‏ترین اعضای بدن انسان پوست است که علاوه بر زیبایی نقش مهمی جلوگیری از عوامل بیماری ‏زا دارد. برای داشتن پوستی شفاف و سالم باید وقت زیادی را صرف مراقبت از پوست کرد، زیرا که انجام به موقع و منظم روتین مراقبتی باعث جلوگیری از ایجاد چین و چروک و حفظ پوست از آسیب ‏های احتمالی می‏شود. آلودگی موجود در هوا، اشعات مضر خورشید و استفاده مکرر از لوازم آرایشی، ممکن است باعث بسته شدن منافذ پوست و کاهش اکسیژن موجود در منافذ پوست ‏شود. در نتیجه شست‏ و ‏شو روزانه پوست جزء مهم‏ترین مراحل مراقبت‏ پوستی قرار دارد.

فوم شست‏و‏شو صورت زردچوبه نوتروژینا

امروزه محصولات متعدد و متفاوتی با کاربرد‏های مشابه برای شست ‏و ‏شو پوست صورت وجود دارد. به همین دلیل شناخت و آشنایی دقیق خواص و ویژگی‏های هر محصول و مواد تشکیل‏دهنده محصول مورد نظر نقش مهمی در انتخاب بهترین گزینه‏های موجود در بازار ایفا کرده و نتیجه‏ مطلوب سریع‏تر حاصل خواهد شد. فوم شست‏ و ‏شو صورت زردچوبه نوتروژینا از بهتر‏ین محصولات شست ‏و ‏شو صورت است و از نظر کیفیت و اصول بهداشتی تفاوت‏های چشمگیری با دیگر محصولات و دیگر برند‏ها دارد. این موضوع باعث خاص شدن و محبوبیت این محصول در بین خریداران عزیز شده است. این فوم شست‏ و ‏شو به دلیل نداشتن هیچ‏گونه مواد شیمیایی مضر، برای استفاده روزانه مناسب است.

فوم شست‏ و ‏شو نوتروژینا برای پوست‏های چرب، مختلط و مستعد جوش و آکنه مناسب است. این فوم شست ‏و ‏شو صورت به دلیل داشتن فرمولاسیون فوق‏العاده، بدون ایجاد حساسیت، چربی‏ها و آلودگی‏های مضر پوست را می‏زداید و همچنین منافذ بسته پوست را به خوبی پاکسازی می‏کند. پاکسازی منافذ پوست، سبب تنفس بهتر سلول‏های پوست خواهد شد؛ در نتیجه پوستی سالم و شاداب را به ارمغان می‏آورد. این فوم شست‏و‏شو از شیوع باکتری‏های مضر بر روی پوست جلوگیری می‏کند و قرمزی پوست و اگزما را نیز از بین می‏برد. همچنین به بازسازی سلول‏های مرده و آسیب دیده نیز کمک می‏کند.

این محصول بر‏خلاف برخی از دیگر ژل‏های شست‏ و ‏شو، منافذ پوست را به صورت عمقی پاکسازی می‏کند. علاوه بر زردچوبه، از دیگر مواد مفید در ترکیب این فوم می‏توان به گلیسیرین، دسیل‏گلوکوزید، نشاسته، کلرید‏ سدیم و سدیم‏ هیدرولیز شده اشاره کرد. از مزیت‏های این محصول وجود همزمان از دو خواصیت آبرسانی و پاک کنندگی صحیح و کامل پوست می‏باشد.

برخی از ویژگی های فوم شست ‏و‏ شو زردچوبه نوتروژینا

  • تسکین‏دهنده التهابات و خاصیت ضد ‏باکتریایی
  • از بین بردن آکنه و جای ‏جوش
  • ضد حساسیت
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • مناسب برای پوست ‏های چرب و معمولی
  • مناسب برای پوست‏ های مستعد جوش و آکنه
  • فاقد چربی، سولفات و روغن‏های مواد معدنی
  • فاقد رنگ‏های مصنوعی
  • آبرسان قوی و مرطوب‏کننده پوست
  • دارای عصاره زردچوبه
  • پاک ‏کننده انواع مواد آرایشی
  • پاکسازی کامل منافذ پوست
  • حاوی مواد ‏اولیه طبیعی و با‏ کیفیت
  • تنظیم چربی و PH پوست
  • مات‏ کننده و درخشان‏کننده
  • رفع چین و چروک‏های پوستی
  • دارای بافتی سبک و اثرگذاری سریع

خواص و ویژگی‏های زردچوبه

شست ‏و‏ شو پی‏در‏پی پوست با صابون و دیگر شوینده‏ها ممکن است موجب از بین رفتن رطوبت  پوست ‏شود. زردچوبه دارای آنتی ‏اکسیدان‏های طبیعی و ضروری، به علاوه ویتامین‏های B و C است که به تغذیه پوست کمک کرده و باعث جوانسازی پوست خواهد شد. این ماده همچنین خاصیت ضد التهابی نیز دارد و می‏تواند باعث کاهش تیرگی زیر چشم شود. از خواص دیگر زردچوبه می‏توان به از بین بردن جوش، رفع لک ‏های پوستی، بهود جای زخم، کاهش اثرات مخرب استرس روی پوست، رفع کدر بودن پوست و جلوگیری از پیری زود ‏هنگام اشاره کرد.

نحوه استفاده از فوم شست‏و‏شو زردچوبه نوتروژینا

ابتدا با آب ولرم پوست صورت را مرطوب ‏کرده و سپس مقداری از محصول را کف ‏دست خود ریخته و آن را برای دقایقی بر روی پوست خود ماساژ دهید. پس از مدتی پوست را آبکشی کنید؛ از برخورد با نواحی دور چشم و همچنین ورود به چشم جداً خودداری شود. همچنین توجه داشته باشید که قبل از استفاده، به‏خوبی محصول را تکان دهید تا کف کند. با حداکثر دوبار استفاده از این محصول، آلودگی‏ها و چربی‏ های اضافه پوست را از بین برده و به شادابی پوستتان کمک کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

  1. 480141580910

    سلام شبتون خوش
    آیا این فوم تولید کشور ترکیه هست و ضمانت اصل بودن محصول رو هم میدهید؟

    • Store manager احمدی

      سلام وقتتون بخیر بله ساخت ترکیه هست اصل بودن و تاریخ انقضا محصول توسط دیلوپ تضمین شده است

  2. حامد هدایت

    بخاطر ترکیباتش برای جوش های کیستی عالیه. بعد از یکماه استفاده به شدت توصیه میکنم. امیدوارم دیلوپ هم تقلبی اش رو نیاره و همین کیفیت در سفارش های بعدی ام هم باشه.

  3. حسین کاظمی (خریدار محصول)

    خیلی شیکه بوی خوبی داره و برای شستن پوست حساس گزینه مناسبی هستش

  4. میثم راستاد

    برای شستشو خوبه

  5. مجید نهاوندی (خریدار محصول)

    برای پوستای نرمال و خشک عالیه و کوچیک و کم جا مثه اسپری میمونه قابل حمل و کیفیت خوبی داره

  6. غلامعلی روزبه (خریدار محصول)

    محصولات این برند همه خوب و عالی هستند

  7. یوسف محمودی (خریدار محصول)

    به محض زدن روي پوست محو ميشود و قدرت پاك كنندگي كمي دارد

  8. سیدعلی تابش

    کشش روی پوست نداره

  9. هادی پارسا (خریدار محصول)

    خیلی خوب بود راضی هستم ودوباره تمدیدش میکنم

  10. مائده ناصری (خریدار محصول)

    خوبه برای روزمره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط