قیمت و موجودی کالا به روز است
ارسال در اولین روز کاری

مسواک سیگنال مدل Performance با برس متوسط

  • دارای برس متوسط و نرم
  • دارای زبان شور
  • مناسب دندان های حساس

قیمت محصول

قیمت اصلی 99,000 تومان بود.قیمت فعلی 84,000 تومان است.

موجود

شناسه محصول: 8690637980824 دسته:

ارسال سریع

تاریخ انقضا

بهترین قیمت

تضمین اصالت

دندان ها از مهمترین اعصای بدن به شمار می روند که نیازمند مراقبت و رسیدگی بسیار زیادی هستند که لک زردی بر روی آنها باقی نماند و سفید و سالم باشند ،باقی ماندن غذا یا خوراکی در لابه لای دندان ها مهمترین عامل خرابی و پوسیدگی می باشند که مسواک سیگنال مدل Performance با برس متوسط  بهترین راهکار برای حل این مشکل است که با نفوذ در شکاف بین دندان ها می تواند دندان ها را بسیار تمیز و درخشنده تر کند.

معرفی مسواک سیگنال مدل Performance با برس متوسط

مسواک سیگنال مدل Performance با برس متوسط محصولی بسیار کاربردی و با کیفیت از بهترین برند معروف سیگنال می باشد،دندان ها از مهم ترین اعضای بدن هستند که نیاز به مراقبت خاصی دارند و مسواک زدن نیز بهترین راهکاری برای مراقبت از پوسیدگی و خرابی دندان ها است،مسواک سیگنال متوسط دارای کیفیت مطلوبی است که می تواند دندان ها را تمیز کند و به سفیدی و درخشندگی آن ها کمک کند.

مسواک سیگنال مدل Performance با برس متوسط دارای دوام بیشتری است که در روز می توان چند بار از آن استفاده نمود،با مسواک زدن صحیح می توان از پوسیدگی و خرابی دندان ها جلوگیری کرد و همیشه دندان هایی سالم و سفید داشت. این محصول با شستشوی دندان ها لثه ها و زبان را نیز از باکتری ها و ذرات باقیمانده آنها تمیز می کند و همچنین از ایجاد بوی بد دهان جلوگیری می کند. با استفاده از مسواک سیگنال با برس متوسط همیشه دندان هایی سفید و درخشان داشته باشید.

نحوه استفاده مسواک سیگنال مدل Performance با برس متوسط

در ابتدا مسواک را با آب خیس و مرطوب کنید تا برس های آن نرم شود، سپس کمی از خمیر دندان را به اندازه نخود بر روی مسواک بریزید و به آرامی به بالا پایین، چپ و راست روی دندان های خود مسواک را حرکت دهید و در انتها با آب سرد دندان های خود را بشویید و از لبخند زیبای خود لذت ببرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مسواک سیگنال مدل Performance با برس متوسط”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط