کرم مرطوب کننده صورت و ضد افتاب سراوی SPF50 حجم 52 میلی

قیمت اصلی 1,478,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,149,000 تومان است.

مرطوب کننده جیبی آرکو نم مدل nemlendirici حجم 20 میلی لیتر

قیمت اصلی 48,000 تومان بود.قیمت فعلی 38,000 تومان است.

کرم دست تیوپی شیر و عسل طلایی اوریفلیم حجم 75 میلی لیتر

قیمت اصلی 215,000 تومان بود.قیمت فعلی 195,000 تومان است.
قیمت و موجودی کالا به روز است
ارسال در اولین روز کاری

کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده اتودرم اولترا بایودرما

  • تغذیه کننده قوی پوست
  • محافظ پوست در برابر عوامل محرک خارجی
  • رطوبت رسان عمقی پوست
  • افزایش دهنده تحمل پذیری پوست خشک
  • حفظ رطوبت پوست
  • قابل استفاده برای پوست صورت و بدن
  • غیر جوش‌زا و آلرژی‌زا
  • حجم 200 میل

قیمت محصول

قیمت اصلی 998,000 تومان بود.قیمت فعلی 869,000 تومان است.



ناموجود

شناسه محصول: 3701129805329 دسته: ,

ارسال سریع

تاریخ انقضا

بهترین قیمت

تضمین اصالت

کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده اتودرم بایودرما مرطوب کننده بسیار قوی است که می تواند پس از استفاده خشکی پوست را از بین ببرد و لطافت و نرمی را برای پوست هدیه کند، این محصول با ایجاد یک لایه محافظ همانند دستکش بر روی پوست عمل می کند ،این محصول با آبرسانی عمقی پوست رطوبت پوست را به مدت ۲۴ ساعت حفظ می کند و همچنین از ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری می کند.

معرفی کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده اتودرم اولترا بایودرما

کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده اتودرم بایودرما مرطوب کننده قوی و ترمیم کننده مغذی برای پوست های خشک و حساس می باشد،این محصول برای تغذیه و محافظت از پوست طراحی شده است بدین صورت که با استفاده از این محصول یک لایه محافظ بر روی پوست ایجاد می شود که این لایه می تواند از پوست در برابر آسیب های محیطی و تحریک پوست جلوگیری کند.این کرم پوست را عمیقا آبرسانی کرده و رطوبت را به مدت ۲۴ ساعت در پوست حفظ می کند.

کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده اتودرم بایودرما دارای ترکیبات موثر و مفیدی می باشد که می تواند پس از استفاده پوست را بسیار نرم و مرطوب کرده و از خشکی پوست جلوگیری کند،این کرم می تواند التهابات،قرمزی،خارش و سوزش پوست را تسکین دهد، استفاده از این محصول مزیت بسیار مهمی برای تقویت ناخن ها نیز می باشد، این محصول برای پوست های حساسی که با سرما،باد و… دچار حساسیت می شوند نیز مناسب است و پس از استفاده هیچ گونه حساسیت ،سوزش و خارش بر روی پوست ایجاد نمی شود.

کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده اتودرم بایودرما محصولی با حجم ۵۰ میلی می باشد که دارای بافت سبک و غیرچربی و زود جذبی است که برای تمامی سنین حتی کودکان مناسب است.برای انواع پوست به ویژه پوست های حساس و خشک و خیلی خشک مناسب ترین گزینه است،این محصول در برابر شستشو نیز مقاوم است و به سرعت جذب پوست شده بدون آنکه اثر چربی بر روی پوست باقی گذارد، در تهیه این محصول از مواد شیمایی و مضری همچون عطر،پارابن،الکل و… استفاده نشده است علاوه بر این که به پوست آسیب نمی رساند بلکه پوست های آسیب دیده را ترمیم می کند.

ترکیبات کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده اتودرم اولترا بایودرما

کمپلکس:این ماده به دهیدراته نگه داشتن پوست با تحریک تولید طبیعی هیالورونیک اسید کمک می کند.

نیاسینامید:برای تسکین التهاب و کاهش قرمزی پوست کمک کرده و با تحریک سنتز لیپید ها به بازسازی پوست کمک می کند همچنین انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهد.

ترکیب دو قند: با بهینه کردن ذخایر آب پوست و با بیشتر کردن سنتزآکواپورین ها جریان هیدریک را در لایه های پوست تسهیل کند،این عملکرد موجب آبرسانی عمقی پوست به مدت ۲۴ ساعت می شود.

گلیسیرین: آبرسانی بسیار قوی می باشد که با جذب آب به آبرسانی پوست کمک می کند.

لیپید های معدنی: به حفظ رطوبت پوست کمک کرده سد دفاعی پوست را افزایش می دهد.

هیالورونیک اسید: به جذب و حفظ رطوبت پوست کمک می کند.

امگا ۳و ۶ و ۹: اسید های چرب ضروری می باشند که به تغذیه و نرمی پوست کمک می کنند.

ویتامینE: این ویتامین آنتی اکسیدان قوی می باشد که از رادیکال های آزاد برای نفوذ به پوست جلوگیری می کند و مانع ایجاد چین و چروک پیری زود رس می باشد و همچنین کلاژن سازی و انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهد.

روغن شی باتر: با ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست سد دفاعی پوست را تقویت کرده و از پوست محافظت می کند.

آب، گلیسیرین، نشاسته آلومینیوم اکتنیل سوکسینات، ایزونونیل ایزونونوات، روغن شی باتر، اسید پالمیتیک، اسید استریک، سوربیتان استئارات، پنتیلن گلیکول، 1،2-هگزاندیول، کاپریل گلیکول، دی سدیم EDTA، مانیتول، زایلیتول، رامنوز، هیدروکسید سدیم، نیاسینامید، پلی کواترنیوم-51 و رایحه

نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده اتودرم بایودرما

پس از شستشوی و خشک کردن دست و صورت مقدار مناسبی از کرم را بر روی پوست صورت و دست خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود،بهتر است از این محصول روزی دوبار پس از شستشوی دست و صورت استفاده شود.

مزایای استفاده از کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده اتودرم بایودرما

مرطوب کننده،ترمیم کننده مغذی،آبرسانی پوست،حفظ رطوبت پوست تا ۲۴ ساعت،بازسازی و افزایش سد دفاعی پوست، تسکین خارش و سوزش پوست،جلوگیری از نفوذ مواد آلرژی زا و عوامل تحریک زا، برطرف نمودن خشکی پوست، ایجاد لایه محافظ بر روی پوست،جلوگیری از خشکی پوست،مانع ایجاد چین و چروک، ترمیم آسیب های پوستی

استفاده از کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده اتودرم اولترا بایودرما برای چه کسانی توصیه می شود؟

این محصول برای افرادی که دارای پوست خشک و حساسی هستند، یا دچار خارش ، التهاب و قرمزی پوست شده اند و پوست هایی که دچار آسیب های جزئی و دارای چین و چروک های جزئی هستند توصیه می شود.

نقد و بررسی‌ها

  1. حیدری

    یه کلام بینظیر

  2. اکبری

    عالی بود پیشنهاد ویژه میشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط