قیمت و موجودی کالا به روز است
ارسال در اولین روز کاری

کیت رنگ مو بدون آمونیاک لورآل سری Excellence Creme شماره ۸U پایه رنگ بلوند تیره نود

  • رنگ زیبای بلوند تیره نود
  • بدون آمونیاک
  • تقویت مو
  • پوشش کامل موهای سفید
  • محافظت از پوست سر و موها

قیمت محصول

420,000 تومان



ناموجود

ارسال سریع

تاریخ انقضا

بهترین قیمت

تضمین اصالت

رنگ موی لورال شماره ۸U پایه رنگ بلوند تیره نود تحت نظر فرانسه تولید می شود. این رنگ مو مدل EXCELLENCE  میباشد که به پوشش صد در صدی رنگ موها ، تغذیه کامل مو ، جلوگیری از تضعیف ساقه و ریشه مو کمک می کند. رنگ مو شماره ۸U لورال با محافظت سه‌ گانه از موها قبل، حین و بعد از رنگ آمیزی از آسیب به مو و پوست سر جلوگیری می‌ کند. رنگ مو لورال  حاوی پرو کراتین، یونین جی و سرامید می باشد که وظیفه محافظت از پوست سر و موها را دارد. این محصول، محصولی بسیار با کیفیت از برندی که در سراسر جهان معروف است و به سفارش فرانسه تولید شده است، این برند در مجموعه محصولات رنگ مو، موها را خوش رنگ و رنگی جذاب و باطراوت ایجاد می کند، بانوان برای اینکه رنگ سفید موی خود را تغییر بدهند یا به موهای خود تنوع رنگ بدهند از رنگ مو استفاده می کنند و برای اینکه موهای خود آسیب نبینند باید از محصولات با کیفیت و مرغوبی استفاده کنند که نمونه ای از این محصولات با کیفیت رنگ مو لورال است که دیلوپ برای خرید آسان برای شما ارائه کرده است. فرمولاسیون این رنگ بل سرامید و یونین جی غنی شده است، موهایتان را قوی‌ تر و حالت‌ پذیرتر می کند. این رنگ مو با فرمولاسیونی که دارد مانع از آسیب به ریشه مو می شود. رنگ موی لورال با محافظت ۳ گانه از موهای شما قبل ، حین و بعد رنگ کردن محافظت می کند.

نقد و بررسی رنگ مو لورال شماره ۸U پایه رنگ بلوند تیره نود

رنگ موی لورال شماره ۸U پایه رنگ بلوند تیره نود مناسب پوست سفید و چشمان رنگی می باشد و مراقب مو و پوست سر است،این محصول موهای سفید و خاکستری را ۱۰۰ درصد پوشش می دهد حتی قابلیت آن را دارد که موهای سرسخت را نیز پوشش بدهد،کرم رنگ مو برای محافظت از رنگ مو با کمپلکس Prokeratine فرموله شده است،این محصول با محافظت سه گانه قبل،حین و بعد از رنگ کردن موها طراحی شده است و با جلوگیری از آسیب به مو رنگی غنی و ماندرگاری را برای مو ایجاد می کند،رنگ موی لورال شامل: سرم تقویت کننده، اکسیدان،تیوپ رنگ مو،شانه مخصوص،شامپوی مخصوص موهای رنگ شده،دستکش و دفترچه راهنما می باشد همچنین با داشتن مواد مغذی و مفیدی برای حفظ سلامت مو و ثابت نگه داشتن رنگ مو در مدت زمان طولانی کمک می کند. این محصول با داشتن ماده مفید کراتین موجب ضخیم و حجیم تر شدن مو می شود و سنگینی روی موی ایجاد نمی کند.استفاده از ماسک یا سرم تقویت کننده مو و شامپوی مخصوص موی رنگ شده موجب می شود موها نرم، درخشنده و شفاف باشد.

محتویات رنگ مو لورال شماره ۸U پایه رنگ بلوند تیره نود و کاربرد آنها

رنگ مو لورال شماره ۸U پایه رنگ بلوند تیره نود حاوی وسایل زیر است که شما برای رنگ کردن موی خود در خانه دیگر نیازی به وسیله دیگری ندارید. نحوه‌ی استفاده آسان از این رنگ مو در مقایسه با رنگ‌های دیگر به دلیل کامل بودن وسایل همراه این محصول است.

  •  سرم تقویت کننده: از موها محافظت می کند و استحکام آن ها را افزایش می دهد.
  • اکسیدان: برای رقیق کردن رنگ استفاده می شود.
  • تیوب رنگ مو: مهم ترین محتویات جعبه به شمار می رود و رنگ کردن موها وظیفه تیوپ رنگ مو است.
  • شانه مخصوص: برای شانه کردن مخصوص موهای رنگ شده.
  • شامپوی مخصوص موهای رنگ شده : برای نرم کردن، درخشان کردن، شستشوی موها به کار می رود.
  • دستکش مخصوص رنگ کردن: برای رنگ نگرفتن و حساسیت نکردن دست ها حتما استفاده شود.
  • دفترچه راهنما

رنگ مو لورال شماره ۸U پایه رنگ بلوند تیره نود مناسب چه کسانی است؟

رنگ مو لورال شماره ۸U پایه رنگ بلوند تیره نود مناسب برای افرادی است که می‌ خواهند رنگ موهای خود را به شکل بلوند تیره نود زیبا و جذاب تغییر دهند. این رنگ معمولاً به افرادی توصیه می‌شود که: می‌ خواهند رنگ موهای خود را تغییر دهند و به دنبال یک‌ رنگ جدید و متفاوت هستند. این رنگ مناسب افرادی است که دارای پوست سفید و چشمان رنگی هستند است. موهای سفید یا خاکستری دارند و می‌ خواهند آنها را پوشش دهند و به شکل یکنواخت رنگ طبیعی به موها بدهند. به دنبال محصولی هستند که از پرو کراتین و مواد مغذی برای بهبود نرمی و لطافت موها استفاده می‌ کند. از محصولاتی بهره‌مند شوند که پوست سر و موها را در فرآیند رنگ‌ آمیزی محافظت می‌ کنند. مایل به ایجاد درخششی طبیعی و زنده در موها هستند. تمایل دارند از یک کامل که شامپو سر و ماسک مو را نیز شامل می شود، بهره‌ مند شوند.

نحوه استفاده از رنگ مو لورال ۸U پایه رنگ بلوند تیره نود

اگر برای اولین بار هست که از رنگ مو استفاده می کنید یا مایل هستید خارج از محیط آرایشگاه موهای خود را رنگ کنید، اطمینان حاصل کنید که نسبت به رنگ مو حساسیت ندارید. می توانید با تست مقدار کمی از رنگ مو پی ببرید. دستکش های داخل جعبه رنگ مو را به دست کنید. رنگ مو را داخل ظرف اکسیدان ریخته و درب آن را با دقت ببندید تا بیرون نریزد. و خوب ترکیب کنید. به کمک شانه‌ ی موجود در سر بطری ، مخلوط رنگ مو را در تمام قسمت‌ های مو پخش کنید. سپس موهای خود را با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید تا رنگ بگیرند. بعد از ۲۰ دقیقه موهایتان را با آب ولرم آبکشی نمایید تا آب کاملا شفاف شود. پس از اتمام شستشو، مقداری از شامپو را بطور یکنواخت روی موهایتان ریخته و با دقت ماساژ دهید. بعد از ۵ دقیقه دوباره آبکشی نمایید. در نهایت مقدار مناسبی از ماسک مو را به موهایتان بمالید و پس از جذب به موها دوباره آبکشی نمایید.

نقد و بررسی‌ها

  1. فروتن (خریدار محصول)

    همه چی عالی

  2. طالب زاده (خریدار محصول)

    خیلی عالی پیشنهاد میکنم حتما بخرید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *