امار موجودی محصولات به روز هست و با خیال راحت خرید کنید

تمامی سفارشات در اولین روز کاری بسته بندی و ارسال می شوند.

در صورت ارسال با تیپاکس در تهران 1 الی 2 روزه و با پست پیشتاز 3 الی 5 روزه میتونید تحویل بگیرید.

بالم چند منظوره و درمانی تندرکر Oriflame حجم 15 میل

  • ساخت کشور سوئد
  • حجم 15 میلی لیتر
  • نرم کننده پوست
  • مرطوب کننده بود
  • حاوی موم طبیعی زنبور عسل
  • حاوی عصاره ارگانیک شیر
  • حاوی ویتامین E
  • حفاظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد

قیمت محصول

قیمت اصلی 198,000 تومان بود.قیمت فعلی 138,000 تومان است.

فقط 3 عدد در انبار موجود است

ارسال سریع

تاریخ انقضا

بهترین قیمت

تضمین اصالت

امار موجودی محصولات به روز هست و با خیال راحت خرید کنید

تمامی سفارشات در اولین روز کاری بسته بندی و ارسال می شوند.

در صورت ارسال با تیپاکس در تهران 1 الی 2 روزه و با پست پیشتاز 3 الی 5 روزه میتونید تحویل بگیرید.

بالم چند منظوره اوریفلیم محصولی مغذی و مرطوب کننده پوست است که از موم طبیعی زنبور عسل و ویتامین E ساخته شده است. همانطور که می‌دانید موم طبیعی زنبور عسل یکی از بهترین و تاثیر گزارترین ترمیم کننده‌های طبیعی بوده و به همین دلیل قدرت نرم کنندگی این محصول به دلیل ومود موم طبیعی در ترکیبات آن بالا است. این محصول ضمن رفع خشکی پوست لب، به بهبود بافت پوست و محافظت از آن نیز می‌پردازد. این بالم پوست لب‌ها را مرطوب کرده و خشک و پوسته پوسته شدن آن را کاملا برطرف می‌کند. استفاده از بالم لب اوریفلیم راه حل مناسبی جهت مراقبت از پوست بدن، لب‌ها و…. بوده و به دلیل وجود موم طبیعی و ویتامین E در ترکیبات آن به خوبی پوست را تغذیه و تقویت می‌کند. برای داشتن پوستی لطیف، نرم و زیبا تندرکر اوریفلیم را روی لب‌ها، پوست آرنج، پاشنه پا و زانو ماساژ دهید تا از خشک شدن پوست این نواحی جلوگیری شود. بالم تندرکر ابعاد کوچک و قابل حمل دارد و شما می‌توانید به راحتی آن را حتی درون کیف دستی‌های کوچک نیز حمل کرده و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

 

ویژگی‌ها و ترکیبات بالم چند منظوره و درمانی تندرکر Oriflame

این محصول ساخت کشور سوئد و از برند مطرح اوریفلیم می‌باشد. در ترمیبات آن از موم طبیعی زنبور عسل که یک نرم کننده قوی است استفاده شده و همچنین ویتامین E موجود در ترکیبات این بالم تحت عنوان یک آنتی اکسیدان قوی، به محافظت از پوست در مقابل رادیکال‌های آزاد می‌پردازد. همچنین تندرکر از ترکیب انواع نرم کننده‌ها تولید شده است و از تبخیر رطوبت موجود در پوست جلوگیری می‌کند.

 

قیمت و خرید بالم چند منظوره و درمانی تندرکر Oriflame

این بالم ترکیبات نرم کننده قوی دارد و به خوبی پوست‌ قسمت‌هایی از بدن که خشکی بیشتری نسبت به سایر اعضا دارند را مرطوب و نرم می‌کند. کیفیت این محصول به دلیل ترکیبات طبیعی آن بالا بوده و از بهترین محصولات برند اوریفلیم به شمار می‌آید. فروشگاه اینترنتی دیلوپ با بیش از 15 سال سابقه درخشان در خصوص واردات و فروش محصولات برندهای مطرح جهان و با دارا بودن نشان اعتماد الکترونیکی، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با اطمینان از اصالت کالا خرید امن و لذت بخشی را تجربه کنید. شما همراهان گرامی فروشگاه دیلوپ، در صورتی که قصد خرید بالم چند منظوره و درمانی تندرکر Oriflame را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت دیلوپ، خرید خود را ثبت کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بالم چند منظوره و درمانی تندرکر Oriflame حجم 15 میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *