قیمت و موجودی کالا به روز است
ارسال در اولین روز کاری

شامپو مردانه ضد شوره کلیر حاوی عصاره اکالیپتوس و چوب سدر حجم 350 میل

  • مخصوص آقایان
  • حاوی عصاره چوب سدر و اکالیپتوس
  • جلوگیری از شوره سر، خارش و چربی
  • دارای عطر خوشبو
  • دارای نرم کننده
  • حجم 350 میلی لیتر

قیمت محصول

238,000 تومان

موجود

شناسه محصول: 8683130045633 دسته: ,

ارسال سریع

تاریخ انقضا

بهترین قیمت

تضمین اصالت

شامپو مردانه ضد شوره کلیر حاوی عصاره اکالیپتوس و چوب سدر مخصوص آقایان می باشد که دارای عصاره اکالیپتوس و سدر برای حفظ سلامت موها و ضد عفونی موها و کف سر است و برای تسکین و کاهش التهابات پوست سر و ترمیم موهای آسیب دیده می باشد همچنین این محصول دارای ترکیبات مفید و مغذی برای از بین بردن شوره سر و جلوگیری از ایجاد شوره و ریزش مو می باشد،با استفاده از شامپو کلیر درخشندگی و لطافت را برای موهایتان هدیه کنید.

معرفی شامپو مردانه ضد شوره کلیر حاوی عصاره اکالیپتوس و چوب سدر

شامپو مردانه ضد شوره کلیر حاوی عصاره اکالیپتوس و چوب سدر با حجم ۳۵۰ میلی لیتر محصولی با کیفیت و پرطرفدار از برند معروف کلیر است.کار اصلی این شامپو جلوگیری از ریزش مو و شوره می باشد همچنین میتواند شوره سر را نیز از بین ببرد،این محصول با کاهش چربی موها آنها را در مدت طولانی تمیز نگه می دارد و مانع خشک شدن پوست سر و موها می شود، این شامپو با تقویت موها به افزایش استحکام موها کمک می کند.

شامپو مردانه ضد شوره کلیر حاوی عصاره اکالیپتوس و چوب سدر سرشار از مواد مفید و مغذی از جمله آمینو اسید، تائورین، ویتامین و عصاره اکالیپتوس و سدر می باشد که هر کدام نقش موثری برای حفظ سلامت و شادابی موها دارند،این ترکیبات می توانند شوره سر و ریزش مو را نیز برطرف نمایند،این شامپو از لطافت و رطوبت موها محافظت می کند و شادابی و طراوت را برای شما به ارمغان می آورد.

شامپو مردانه ضد شوره کلیر حاوی عصاره اکالیپتوس و چوب سدر با دارا بودن خاصیت ضدعفونی و ضدقارچ از ایجاد قارچ بر کف سر جلوگیری می کند. زیرا با استفاده از این شامپو کف سر و موها کاملا تمیز می شوند و مانع تجمع باکتری ها می شوند.این شامپو می تواند با تقویت و تغذیه موهای آسیب دیده را ترمیم کند و حجم موها را افزایش دهد و همچنین مانع خارش پوست سر شود.

ترکیبات شامپو مردانه ضد شوره کلیر حاوی عصاره اکالیپتوس و چوب سدر

اکالیپتوس: از گیاهان دارویی و مغذی برای مو و پوست سر به شمار می رود که تاثیر بسیاری برای تحریک فولیکول های مو، حفظ سلامت مو،برطرف نمودن خارش سر و تقویت افزایش رشد مو دارد این گیاه دارای خاصیت ضدعفونی و ضد قارچ می باشد که برای درمان شوره سر بسیار موثر است.

سدر: این گیاه برای کاهش و درمان شوره سر،پوسته پوسته شدن کف سر تاثیر معجزه ای دارد که می تواند برای سلامتی مو و پوست سر موثر و مفید باشد،این گیاه دارای خاصیت تقویت کننده،خنک کننده و تسکین التهاب مو و پوست سر است.

نیاسین :به تقویت سد محافظتی از تار های مو کمک می کند و موجب ساخت تحریک مو شده و استحکام موها را افزایش می دهد،این ماده از موها در برابر عوامل آسیب زا محافظت می کند و ترشح چربی پوست سر را کنترل می کند.

آمینو اسید: موها برای سلامت و رشد خود نیاز به چندین نوع آمینو اسید دارند، و وظایف مختلفی برای افزایش حفظ سلامت موها دارند،این آمینو اسید ها به ساخت پروتئین های ضروری مو کمک می کنند و در تقویت و افزایش رشد مو تاثیر دارند.

نحوه استفاده از شامپو مردانه ضد شوره کلیر حاوی عصاره اکالیپتوس و چوب سدر

ابتدا برای مرطوب شدن موها و پوست سر خود موهایتان را با آب ولرم شستشو دهید،سپس مقداری از شامپو را بر کف دستان خود بریزید و بین دستان خود بمالید تا حباب کند،بعد می توانید شامپو را به موهای مرطوب خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا کف کند ،در انتها می تواند موهای خود را با آب ولرم آبکشی کنید طوری که کف شامپو کاملا از مو و پوست سر شما پاک شود.

مزایای استفاده از شامپو مردانه ضد شوره کلیر حاوی عصاره اکالیپتوس و چوب سدر

مانع از ریزش مو،جلوگیری از شوره سر،تقویت و تغذیه مو،از بین بردن شوره سر،درخشان کننده مو،افزایش استحکام مو،افزایش سد حفاظت از مو و پوست سر،کاهش التهابات پوست سر،افزایش لطافت و طراوت موها،ترمیم موهای آسیب دیده، جلوگیری از خارش پوست سر،جلوگیری از ایجاد قارچ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو مردانه ضد شوره کلیر حاوی عصاره اکالیپتوس و چوب سدر حجم 350 میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط