قیمت و موجودی کالا به روز است
ارسال در اولین روز کاری

فلویید ضدآفتاب سلنس بی رنگ مناسب انواع پوست SPF50

  • مناسب برای انواع پوست حتی پوست های حساس
  • +spf50
  • ایجاد ظاهر مات
  • سبک و زود جذب
  • عدم ایجاد چربی
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • ضد التهاب
  • ضد جوش و حساسیت
  • فاقد پارابن، الکل و روغن های معدنی

قیمت محصول

699,000 تومان

فقط 2 عدد در انبار موجود است

شناسه محصول: 7350104249137 دسته: ,

ارسال سریع

تاریخ انقضا

بهترین قیمت

تضمین اصالت

فلویید ضدآفتاب سلنس بی رنگ مناسب انواع پوست SPF50 محصول بسیار پر کاربرد برای محافظت از پوست در اشعه های مضر خورشید،آفتاب سوختگی،حساسیت و التهاب می باشد، این محصول از ایجاد لک های تیره و قهوه ای پوستی، چین و چروک و علائم پیری جلوگیری می کند، ضد آب بودن و مقاوم بودن در برابر تعریق از ویژگی های مهم این محصول است، پس از استفاده از این محصول سنگینی روی پوست ایجاد نکرده و موجب تجمع چربی در ناحیه صورت نمی شود.

نقد و بررسی فلویید ضدآفتاب سلنس بی رنگ مناسب انواع پوست SPF50

فلویید ضدآفتاب سلنس بی رنگ مناسب انواع پوست SPF50 از مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات برای محافظت از پوست صورت در برابر اشعه های مضر نور خورشید می باشد این محصول از ایجاد آسیب و التهاب به پوست جلوگیری می کند. این محصول برای تمامی سنین و حتی پوست های حساس نیز مناسب می باشد. پس از استفاده از این محصول موجب براقیت پوست نمی شود و آثار سفیدی بر روی پوست ایجاد نمی کند.

فلویید ضدآفتاب سلنس بی رنگ مناسب انواع پوست SPF50 دارای فیلتر های معدنی و ارگانیک می باشد که از پوست در برابر اشعه های نور خورشید UVB و UVA کاملا محافظت می کند، این محصول از پیری پوست و ایجاد لک و چین و چروک های پوستی جلوگیری می کند. اسپری ضد آفتاب از پوست در برابر سوختگی ،حساسیت و التهاب جلوگیری می کند، عدم استفاده از ضد آفتاب موجب ایجاد لکه های قهوه ای می شود که باید نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض خورشید باید از ضد آفتاب استفاده شود .

فلویید ضدآفتاب سلنس بی رنگ مناسب انواع پوست SPF50 دارای بافت بسیار سبک و ملایمی دارد که پس از استفاده سریعا جذب پوست شده و پوست را چرب و براق نمی کند، همچنین به علت دارا نبودن مواد شیمیایی و مضر نظیر پارابن،الکل،عطر و رنگ های مصنوعی مورد محبوبیت افراد زیادی قرار گرفته است این محصول ضد آب بوده و در مقابل تعریق مقاوم می باشد.

نحوه استفاده از فلویید ضدآفتاب سلنس بی رنگ مناسب انواع پوست SPF50

نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض خورشید مقداری از ضد آفتاب را بر روی پوست خشک و تمیز بمالید. بهتر است پس از تعریق یا شنا و شستن صورت ضد افتاب خود را تمدید کنید.

فلویید ضدآفتاب سلنس بی رنگ مناسب انواع پوست SPF50 باید دارای چه SPF باشد؟

کلمه SPF به معنای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید می باشد SPFها بر اساس مقدار محافظتشان متفاوت هستند از این رو بهتر است همیشه از ضدآفتاب هایی که دارایSPF 50 هستند استفاده کنید.

مهم ترین ویژگی های فلویید ضدآفتاب سلنس بی رنگ مناسب انواع پوست SPF50 چیست؟

ضد آب بودن: این ویژگی بسیار مهم از ماندگاری ضدآفتاب بر روی پوست در برابر تعریق مقاوم می باشد.
فلوئید: ضدآفتاب های فلوئید دارای چربی نیستند و حس سنگینی و چربی بر روی پوست ایجاد نمی کندو همچنین فورا جذب پوست می شوند.
گیاهی بودن: ترکیبات استفاده شده در این محصول کاملا گیاهی و ارگانیک می باشند که به هیچ عنوان از مواد شیمیایی و مضری استفاده نشده است.
ضد حساسیت: به دلیل استفاده نکردن مواد آلرژی زا و رایحه مناسب استفاده برای پوست های حساس می باشد و هیچ گونه حساسیتی بر روی پوست ایجاد نمی کند.

فلویید ضدآفتاب سلنس بی رنگ مناسب انواع پوست SPF50 مناسب چه افرادی است؟

این محصول برای افرادی که دارای پوست چرب و مختلط می باشند مناسب استفاده می باشد و تمامی سنین حتی پوست های حساس نیز می توانند از این محصول استفاده کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فلویید ضدآفتاب سلنس بی رنگ مناسب انواع پوست SPF50”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *