قیمت و موجودی کالا به روز است
ارسال در اولین روز کاری

کرم آبرسان شب ویتال ویتامین سیمپل 50 میل

  • ساخت کشور انگلستان
  • حجم 50 میل
  • فاقد الکل، رنگ و مواد شیمیایی
  • جذب سریع و بافت سبک
  • آبرسانی قوی پوست
  • فاقد تست حیوانی
  • ماندگاری ۱۲ ساعته
  • حاوی ویتامینE و B5
  • حاوی گلیسیرین و بیزابول
  • آنتی اکسیدان و ضد التهاب
  • مناسب انواع پوست
  • افزایش حالت ارتجاعی پوست

قیمت محصول

قیمت اصلی 498,000 تومان بود.قیمت فعلی 368,000 تومان است.

موجود

شناسه محصول: 8710447485552 دسته: ,

ارسال سریع

تاریخ انقضا

بهترین قیمت

تضمین اصالت

کرم آبرسان شب ویتال ویتامین سیمپل ساخت کشور انگلستان بوده و محصولی مغذی و آبرسانی قوی برای پوست است. این محصول باکیفیت مخصوص استفاده شبانه است و در طول ساعاتی که بهترین زمان به منظور مراقبت از پوست است، پوست را آبرسانی، ترمیم و تغذیه کرده، از حالت خسته و کدر خارج می‌کند. با گذر زمان و افزایش سن، به مرور علائم ناشی از تخریب سلولی پوست نمایان میشود. به منظور پیش‌گیری از این موضوع و حفظ جوانی و شادابی پوست لازم است که از کرم‌های تغذیه کننده پوست استفاده کنید. کرم شب از برند سیمپل با فرمولاسیون قوی و حاوی ترکیبات کاملی از مواد مورد نیاز پوست، به ترمیم و آبرسانی پوست شما در طول شب کمک شایانی کرده و استفاده مداوم از آن به مرور باعث رفع کم آبی پوست می‌گردد. از آنجا که در هنگام خواب بهترین زمان برای بازسازی پوست و رفع آسیب‌هایی است که در طول روز به پوست وارد شده در نتیجه کرم شب راهی آسان و کاربردی برای مراقبت بیشتر از سلامت و زیبایی پوست محسوب می‌شود. این محصول باکیفیت فاقد هرنوع مواد حساسیت زا و مضر مانند الکل و… بوده و کاملا مناسب انواع پوست است. در ساخت ان از مواد شیمیایی، رنگی یا عطری استفاده نشده است در نتیجه کوچکترین آسیبی به پوست نمی‌رساند.

 

ویژگی‌های کرم شب ویتال ویتامین سیمپل 50 میل:

این محصول کیفیت بالایی دارد و غنی از انواع ویتامین‌های مورد نیاز پوست است. قدر آبرسانی زیادی داشته وچون بافت سبک و فاقد چربی دارد به سرعت جذب پوست می‌شود. فاقد تست حیوانی است و با انواع پوست سازگاری دارد. این کرم حاوی گلیسیرین است که باعث نرمی پوست میشود و ویتامین E موجود در آن خاصیت آنتی اکسیدان (ضد چروک و ضد التهاب) دارد. همچنین در متریال آن به مقدار زیادی از پرو ویتامین B5 یا پانتنول استفاده شده است و در نهایت با قدرت مرطوب کنندگی بالا و تسکین پوست باعث آبرسانی و رفع چین و چروک و شادابی پوست میگردد. از دیگر ویژگی‌های آن وجود آلانتوئین و بیزابول است که موجب تسکین، تقویت و بازسازی بافت پوست میشود. حجم این محصول 50 میل است اما به دلیل غلظت بالا مقدار کمی از آن برای کل صورت کفایت می‌کند و تا ۱۲ ساعت پوست را مرطوب نگه می‌دارد.

 

نحوه استفاده از کرم شب ویتال ویتامین سیمپل 50 میل:

این کرم مخصوص شب است. پوست خود را با پاک کننده و شوینده مخصوص بشویید و کاملا تمیز کنید و قبل از خواب در انتهای روتین پوستی مقداری از کرم را به کمک انگشت و به آرامی روی پوست ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.

 

قیمت و خرید کرم شب ویتال ویتامین سیمپل 50 میل:

این محصول با کیفیت از برند سیمپل و ساخت کشور انگلستان می‌باشد که به دلیل آبرسانی پوست و جوانسازی از محبوبیت بالایی برخوردار است. شما همراهان گرامی فروشگاه اینترنتی دیلوپ در صورتی که قصد خرید این محصول با ضمنانت اصالت کالا را دارید به سایت دیلوپ مراجعه فرمایید.

 

سوالات متداول:

این کرم بیشتر مناسب چه نوع پوستی است؟
این محصول برای انواع پوست اعم از خشک و چرب و مختلط مناسب بوده و حساسیتی ایجاد نمی‌کند در نتیجه باعث بروز جوش نمی‌شود.

 

استفاده از این کرم به چه کسانی توصیه میشود؟

استفاده از محصولات آبرسان پوست برای همه لازم و ضروری است اما کسانی که پوست کم آب یا دهیدراته دارند حتما برای رفع کم آبی پوست و تغذیه آن باید از انواع محصولات آبرسان استفاده کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم آبرسان شب ویتال ویتامین سیمپل 50 میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *