ست ضد پیری و فیشیال نوکس

قیمت اصلی 4,760,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,998,000 تومان است.

ست هدیه صورت و بدون نوکس

قیمت اصلی 4,650,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,998,000 تومان است.

ست شستشوی صورت فومینگ بایودرما Sebium İzokit Sensibio حجم 45 میل

قیمت اصلی 2,548,000 تومان بود.قیمت فعلی 899,000 تومان است.
قیمت و موجودی کالا به روز است
ارسال در اولین روز کاری

ست هیدراتاسیون ویژه کدلی

  • حاوی عصاره انگور
  • بسته‌بندی شامل: کرم مربوط کننده 50 میلی‌لیتر، سرم 10 و ماسک 15 میلی‌لیتری
  • غنی شده با آب انگور ارگانیک، اسید هیالورونیک و پلی‌فنول‌های آنتی‌اکسیدانی

قیمت محصول

3,999,000 تومان



ناموجود

شناسه محصول: 3522930028079 دسته:

ارسال سریع

تاریخ انقضا

بهترین قیمت

تضمین اصالت

ست مراقبتی شامل کرم مرطوب‌کننده قوی، سرم و ماسک مرطوب‌کننده است که به پوست‌های خشک تسکین می‌دهد. این سه محصول به‌صورت پک کریسمس عرضه می‌شوند و دارای ویژگی‌های فوق‌العاده هستند؛ برخی ویژگی‌های این محصول عبارت‌اند از:

  • تغذیه پوست: این ست مراقبتی با استفاده از کرم مرطوب‌کننده قوی، سرم و ماسک مرطوب‌کننده، پوست خشک را تغذیه می‌کند. فرمولاسیون قوی این محصول‌ها باعث تأمین رطوبت و تغذیه عمقی پوست می‌شود.
  • حساسیت پوست: این ست مناسب برای حساس‌ترین پوست‌های خشک است. فرمولاسیون ملایم این محصول باعث تسکین و آرامش پوست حساس می‌شود و حساسیت‌های پوستی را کاهش می‌دهد.
  • بافت آبی فوق‌العاده سبک و تازه: این محصول دارای بافت آبی فوق‌العاده سبک و تازه است. این بافت سبک و غیر چرب باعث جذب سریع توسط پوست می‌شود و درعین‌حال احساس خنکی و تازگی را به پوست می‌بخشد.
  • تأثیر سریع: با استفاده از این محصولات، تأثیر سریع روی پوست قابل‌مشاهده است. به طور معمول، در مدت‌زمان ۱۰ دقیقه، پوست خشک تغذیه شده و احساس نرمی و رطوبت می‌کند.

درهرصورت، قبل از استفاده از این محصولات، بهتر است توصیه‌های سازنده و نحوه استفاده را مطالعه کنید و در صورت بروز هرگونه حساسیت یا واکنش ناخوشایند، استفاده را متوقف کنید و به متخصص پوست مراجعه کنید.

قیمت و خرید ست هیدراتاسیون ویژه کدلی

این مجموعه زیبایی هیدراتاسیون ویژه شامل 3 درمان فوق‌العاده آرامش‌بخش است:

کرم مرطوب‌کننده SOS Vinosource-Hydra 50ml: این کرم SOS Caudalie پوست را به‌شدت آبرسانی می‌کند. احساس سفتی را بادوام تسکین می‌دهد، پوست را حجیم و نرم می‌کند. روزبه‌روز، راحتی طولانی‌مدت را فراهم می‌کند.

سرم آبرسانی Vinosource-Hydra SOS 10ml: سرشار از مواد فعال بسیار طبیعی، این درمان صورت SOS وینوسورس از Caudalie از پوست دهیدراته مراقبت می‌کند و آبرسانی عمیق به آن می‌دهد. غنی شده با آب انگور ارگانیک، اسید هیالورونیک و پلی‌فنول‌های آنتی‌اکسیدانی است. بافت آبی بسیار سبک و تازه آن در زیر انگشتان ذوب می‌شود.

رایحه ملایم نت‌های مرکبات روی دسته‌ای از طراوت: گل ماندارین، برگ لیمو، آب خیار و نعناع تازه.

ماسک کرم مرطوب‌کننده Vinosource-Hydra 15 میلی‌لیتر: این ماسک کرم مرطوب‌کننده از Caudalie به‌ویژه برای پوست‌های خشک مستعد سفتی و احساس ناراحتی نشان‌داده‌شده است. از نظر پوستی تست شده، پوست‌های حساس را تسکین می‌دهد. در عرض چند دقیقه، پوست انعطاف‌پذیر، نرم و به‌شدت بازسازی می‌شود.

علاوه‌برآن، درصورتی‌که قصد خرید یک ست هدیه فوق‌العاده را دارید، این گزینه یکی از جذاب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین محصولات این برند است که می‌توان روی آن حساب کرد.

نقد و بررسی‌ها

  1. بهار جعفری

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *