قوانین و مقررات دیلوپ

همراهان گرامی دیلوپ، جهت جلوگیری از بروز هر نوع مشکل در فرایند خرید کردن شما عزیزان و به منظور استفاده بهینه از سایت، قوانین و شرایط ذیل را مطالعه و رعایت فرمایید.توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین دیلوپ از سوی کاربر است.

قوانین عمومی:

توجه فرمایید تمامی اصول فروشگاه اینترنتی دیلوپ، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و نیز قانون تجارت الکترونیک است. در مقابل، کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مخصوص کاربران است. در صورت هر نوع تغییر در قوانین مندرج، ضمن به روز رسانی در همین صفحه شما نیز توافق می‌کنید که قوانین و رویه جدید را پذیرفته و به استفاده خود از سایت ادامه می‌دهید یا خیر.

تعریف مشتری یا کاربر:

به فردی که با اطلاعات شخصی ثبت شده در فرم ثبت‌نام سایت، اقدام به سفارش یا هرنوع استفاده دیگری از خدمات دیلوپ می‌کند، کاربر یا مشتری گفته می‌شود.

ارتباطات الکترونیکی:

زمانی که شما سفارش خود را به صورتی اینترنتی و از طریق سایت دیلوپ ثبت می‌کنید، این ارتباط به صورت الکترونیکی خواهد بود. همچنین در صورتی که شما تمام اصول لازم را رعایت کرده باشید، دیلوپ به صورت الکترونیکی (پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و...) به شما پاسخ می‌دهد.

رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی دیلوپ، متعهد به حفاظت از اطلاعات خصوصی افرادی که از سایت استفاده می‌کنند، است. در این خصوص، دیلوپ تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه امن‌تر شدن سایت را توسعه داده و مدافع حریم شخصی شما است.

ثبت و ارسال سفارش

دیلوپ هر روزه و از ساعت ۸ الی ۱۱ شب آماده ثبت سفارش و پاسخگویی به شما همراهان گرامی است و همچنین در هر ساعت از شبانه روز امکان ثبت سفارش از سایت وجود دارد. فروشگاه دیلوپ متعهد به ارسال سریع (یک روز پس از تایید سفارش) به همه جای ایران بوده و همه‌ی سفارش‌های ثبت شده از طریق سایت، به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیامک در صف پردازش قرار می‌گیرد. همچنین دیلوپ در ارسال و تحویل سفارش‌های ثبت شده، نهایت تلاش و کوشش خود را کرده و امکان خرید لذت بخشی را برای شما فراهم می‌کند. لازم به ذکر است در صورت اتمام موجودی محصول مورد نظر شما، امکان کنسل کردن سفارش، استرداد وجه و یا جایگزین کردن محصول دیگر به جای کالای به اتمام رسیده وجود دارد.

  • در صورت بروز خطا در پردازش نهایی سبد خرید اعم از منصرف شدن مشتری یا اتمام کالا، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری مرجوع خواهد شد.
  • کاربران هنگام سفارش محصول مورد نظر خود لازم است فرم سفارش را کامل و با اطلاعات دقیق و درست پر کنند. در صورت ورود اطلاعات نادرست یا ناقص، سفارش شما قابل پیگیری یا تحویل نخواهد بود بنابراین نهایت دقت را در درج آدرس، شماره تلفن همراه و ثابت و... داشته باشید.
  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت دیلوپ به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. آدیلوپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در دیلوپ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای دیلوپ محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

  • امکان سفارش با نام و شماره شخص دیگر نیز به شرط پرداخت کامل وجه در سایت دیلوپ وجود دارد و گیرنده باید هنگام تحویل مرسوله کارت شناسایی به همراه داشته باشد.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی اعم از کافه، رستوران، پارک، هتل و... غیر ممکن بوده و آدرس محل تحویل حتما باید دقیق و قابل استناد باشد.
  • افزودن کالا به سبد خرید بدون پرداخت وجه به منزله رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی برای مشتری ایجاد نمی‌کند و دیلوپ هیچ نوع مسئولیتی در قبال کالاهای رها شده در سبد خرید شما ندارد.

خسارت هنگام حمل و نقل

دیلوپ همواره در تلاش برای تحویل تمامی سفارش‌ها بدون آسیب و در صحت کامل به دست مشتریان خود در سراسر کشور است. بسته بندی ایمن و محکم، تحویل به شرکت‌های حمل و نقل معتبر به صلاحدید کاربر و اعلام کد رهگیری مرسوله (اطلاع رسانی به وسیله پیامک و درج در سبد خرید) بدین معنی است که از بروز آسیب در زمان حمل و نقل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل بوده و تنها درصورت تائید شرکت حمل کننده سفارش، دیلوپ خسارت وارده را جبران می‌کند.

تاریخ انقضای محصولات

دیلوپ به منظور جلب اعتماد شما همراهان گرامی و برای امکان انتخاب صحیح، تاریخ انقضای محصولات را در صفحه مربوط به آنها درج کرده است. البته تعدادی از برندهای خارجی اعم از اوردینری یا جی او ایکس تاریخ انقضای مشخص و قابل بررسی ندارند که این امر در صفحات مربوط به این برندها نیز ذکر شده است.

بررسی تاریخ انقضای محصولات خارجی به سه روش امکان پذیر است:

  1. تاریخ انقضا روی محصول درج می‌شود.
  2. از طریق بچ کد قابل مشاهده و بررسی است.
  3. قابل مشاهده نیست و‌ تنها باید از فروشگاه معتبر خرید کرد.

علت پلمپ نبودن برخی محصولات خارجی

تعدادی از برندهای خارجی برخلاف محصولات مشابه داخلی به پلمپ بودن محصولاتشان اهمیتی نمی‌دهند. البته بعضی از برندها ضمن بسته بندی شکیل و زیبا، محصول را به صورت پلمپ تولید می‌کنند اما بعضی از برندها نیز محصولاتشان در بسته‌های ۶ عددی به صورت پلمپ تولید و به بازار عرضه می‌کنند و این محصولات به صورت تکی پلمپ ندارند. بسیاری از مشتریان داخل ایران پلمپ بودن محصول را نشانه اورجینال بودن آن می‌دانند اما این موضوع مرتبط با سیاست کاری شرکت تولید کننده محصول است.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من